تعداد مخاطبان سایت ها و وبلاگ ها اهمیت زیادی برای مدیران و صاحبان کسب و کار دارد. از این رو، تصمیم گرفتیم در این مطلب آموزش افزایش بازدید وبلاگ را در 4 گام تشریح کنیم.
نحوه نوشتن عنوانی که بتواند خوانندگان را به خود جذب می کند ، اغلب بزرگترین چالش در نوشتن مقالات اینترنتی است. این عنوان ضمن این که بایستی توجه مخاطب را جلب کند، بسیار مهم است که آن چیزی را به مخاطب تحویل دهد که وعده داده است.
بعضی اوقات می خواهیم کالای جدیدی را در سایت خود تبلیغ کنیم یا پیامی را تحویل دهیم که به زودی دیگر کارایی نداشته و به اصطلاح منقضی خواهد شد. در این شرایط ، ممکن است نیاز به روشی داشته باشید که در مدت کوتاهی بتوانید ترافیک سایت خود را هدایت کنید. به عنوان مثال ، در چنین مواردی، سئو نمی تواند یک روش مناسب و راهگشا برای ترافیک باشد، زیرا موتورهای جستجوگر وقت خود را برای فهرست بندی، رتبه بندی و نمایش نتایج سایت ها و صفحات جدید می گیرند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در کوتاهترین زمان برای وبلاگ خود بیشترین ترافیک را دریافت کنید ، این مراحل را دنبال کنید.
طبق برآورد برخی منابع خاص، از ژوئیه سال 2015 کل وب فهرست شده دارای بیش از 4.5 میلیارد صفحه است. در این دریای محتوا ، تصاویر ، فیلم ها و رسانه های اجتماعی ، به راحتی به عنوان شخصی که دارای یک وب سایت در حال تقلاست، احساس غرق شدگی میکنید. گفته می شود ، هیچ ابزاری بزرگتر از یک وبسایت نمی تواند خدمات و محصولات کسب و کار یا برند تجاری شما را تبلیغ کند و در عین حال به طور همزمان ارزش افزوده ای به تجربه خوانندگان شما اضافه کند. با تولید محتوای عالی و درگیر کردن ابزارهای راهنمایی و پیشبرد برای گسترش دسترسی خود می توانید ترافیک وب سایت را تقویت کرده و همزمان خود را به عنوان یک عضو قابل اعتماد جامعه دیجیتال سرپا نگهدارید.
در اینجا 6 روش سریع ، خلاقانه و خودآموز برای بهبود وب سایت و افزایش ترافیک شما ارائه شده است.
بیایید در مورد عملکرد وب سایت صحبت کنیم. اگر مرکز منابع ما را پیدا نکردید ، به احتمال زیاد در حال حاضر یک وب سایت با کیفیت و ارزش افزوده برای نام تجاری یا خدمات خود دارید، پر از اطلاعات منحصر به فرد و مفید که با هدف تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتریان انجام می شود. حتی ممکن است به محبوبیت خاصی رسیده باشید و شاهد افزایش ترافیک باشید. اما ایجاد ترافیک وب سایت فقط نیمی از نبرد است. اگر وب سایت شما ترافیک زیادی را هدایت می کند اما مخاطبی را پیدا نمی کنید که می خواهید هدف گذاری کنید ، پس این ترافیک چه فایده دارد؟
چیزهایی که باید قبل از شروع وبلاگ نویسی یاد بگیرید
وبلاگ نویسی می تواند برای بسیاری از افراد سرگرمی بسیار لذت بخش یا حتی مسیر شغلی باشد.
وبلاگ نویسی به شما آزادی عملی می دهد تا محتوای خود را ایجاد کنید ، از صدای خود استفاده کنید ، ایده های خود را گسترش داده و خود را به عنوان یک فرد تأثیرگذار در زمینه شغلی یا کسب و کار خود متمایز کنید.
هرکسی که بلافاصله بعد از عنوان، خلاصه مختصر و مفیدی برای مقاله بنویسد ، اساساً توضیحی برای آن مقاله نوشته است. تنها جنبه ای که بین آن و متا تگ توضیحات تفاوت دارد ، مجموعه خاصی از قوانین است که طول متاتگ توضیحات را محدود میکند و استفاده کارآمد از کلمات را وادار می کند.
به نظر می رسد اینترنت می تواند فضای بزرگ و دلهره آوری برای کسب و کارهایی باشد که می خواهند در دریایی از وبسایت ها حضور داشته باشند. میلیون ها وبسایت در شبکه جهانی وب یافت می شوند ، و هر بخشی برندگان خود را دارد. گفته می شود ، دیده شدن از طریق لینک سازی می تواند راهی عالی برای بالا بردن نمایه وب سایت شما برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر صفحه و درنهایت کسب مشتری جدید باشد. در این پست نگاهی خواهیم داشت به روشهایی که می توانید با در نظر داشتن قوانین این عمل و همچنین الزامات اخلاقی که توسط موتورهای جستجوگر اصلی در نظر گرفته شده است ، ایجاد لینک کنید.
هنگام ایجاد محتوای میخکوب کننده برای وبلاگ یا وبسایت خود، دو نکته مهم وجود دارد: اول ، چگونگی ایجاد محتوای با کیفیت که باعث ایجاد جذابیت ، سرگرمی و در نهایت هدایت تبدیل ها می شود. و دوم ، چگونه می توان آن مطالب را در دسترس مخاطبان گسترده قرار داد. از آنجا که اکثر ترافیک وب از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود ، ایجاد محتوا که برای دید جستجو بهینه شده است ، یکی از بهترین راه های ورود نام شما به جهان است. در حالی که بازاریابی سنتی ممکن است این دو نگرانی را جداگانه در نظر داشته باشد ، آنها به طور فزاینده بخشی از یک استراتژی محتوای یکپارچه هستند که باعث می شود سئو SEO در یک مرحله بسیار ابتدایی یک عامل باشد ، محتواهایی تولید می کند که یکپارچه سازی مشغول نوشتن با مارکرهای غنی از سئو است.
اگر در دنیای بازاریابی جستجو نسبتاً تازه کار هستید ، ممکن است شنیده باشید که اصطلاح "محتوای سئو SEO" در جلسات بازاریابی بسیار شنیده میشود.
این راهنمای مبتدی برای پاسخ به سه سؤال طراحی شده است:
"محتوای سئو SEO" چیست؟
چه نوع محتوای سئو SEO وجود دارد؟
استراتژی محتوای سئو من چیست؟
اگر در مورد استراتژی های ایجاد محتوای سئو سؤالی دارید که من در اینجا به آنها پاسخ نمی دهم ، اجازه دهید نظرات را به من اطلاع دهید و من در اینجا یا در یک پست وبلاگ آینده به آنها پاسخ خواهم داد.
بیایید شروع کنیم!