// ۰۲ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۱۹

آیا می خواهید از سئو (SEO) سردربیاورید و بدانید اصلا سئو چیست اما اصطلاحات فنی و مفاهیم پیچیده آن شما را ترسانده است؟ این مقاله شما را از طریق همه چیزهایی که باید بدانید برای شروع به رتبه بندی در گوگل همراهی خواهد کرد.
در اینجا کار جالب در صنعت سئو وجود دارد - مردم همیشه انواع مختلفی از این سؤال را از من می پرسند.

بنابراین ... من شنیده ام که این مورد SEO برای تجارت من مفید است. چرا؟"
من از زمان بهبود وضعیت خودم:

وقتی از نظر سئو خوب هستید ، وب سایت شما در صفحه اول Google قرار می گیرد.
این معمولاً "اوه ، خیلی عالی است" من آن را میخواهم!"

به همین سادگی!  جالب نیست؟!

هنگامی که من برای اولین بار شروع به یادگیری SEO کردم ، از اصطلاحاتی مانند خزنده ، بک لینک ، انکر تکست ، nofollow در مقابل "dofollow" ، کلاه سفید و کلاه سیاه استفاده کردم.

به نظر می رسد که این صنعت گرفتار ناراحتی های فنی و مفاهیم پیچیده ای شده است ، تا جایی که مردم برای درک آنچه باید انجام شود تلاش می کنند.

مثل شما به نظر می رسد؟ اگر چنین است ، شما در جای مناسب هستید.

من شما را برای اولین قدم های خود در SEO آماده می کنم ، همه با توضیحات و زبانی که درک آن آسان است.

بیایید رتبه بگیریم اما اول ، یک آغازگر سریع ...

 

موتورهای جستجو واقعاً چیست؟


معامله بزرگ با Google چیست؟ چه چیزی باعث تفاوت آن با یاهو و بینگ می شود؟ همچنین ، Naver ، Baidu و Yandex با چه نوع موجوداتی ساخته شده اند؟

همه آنها موتورهای جستجو هستند.

اساساً ، آنچه موتورهای جستجو انجام می دهند جمع آوری اطلاعات و محتوا از سراسر وب و ذخیره آن در یک بانک اطلاعاتی است.

براساس گزارش نوامبر 2018 توسط netmarketshare ، 73٪ از کل جستجوها توسط Google انجام می شود. در رتبه دوم بینگ با 7.91٪ قرار دارد.

تفاوت تقریباً بسیار تکان دهنده ای ، بله.

بنابراین ... دقیقا چه چیزی باعث می شود موتور جستجوگر آنقدر متفاوت از موتور دیگر باشد؟

جواب:

  • اندازه بانک اطلاعاتی آنها.
  • چگونه آنها تعیین می کنند کدام صفحات مرتبط هستند؛
  • تخصص در بازار / نوع محتوا.


گوگل به دلیل ابعاد بالای شاخص خود ، و همچنین نحوه محاسبه ارتباط صفحه ، بر بازار مسلط است: یعنی الگوریتم آن (در مورد آن کمی در این مورد).

خلاصه اینکه ، در پاسخ به سؤالات افراد با محتوای مناسب ، اثبات شده است که بسیار دور و دور است. این تقریباً راهی است که همه افراد در جهان به جز چین چیزهای آنلاین پیدا می کنند.

البته موتورهای جستجوی تخصصی تری نیز وجود دارند. Naver ، Baidu و Yandex نمونه هایی از موتورهای جستجو هستند که به ترتیب بازارهای خاص - کره ، چین و روسیه را هدف قرار می دهند.

واقعیت جالب: YouTube همچنین موتور جستجو است!

 

Google چگونه کار می کند؟


بنابراین می دانیم بزرگترین بازیکن بازی کیست؛ اکنون باید بدانیم که چگونه کار می کند.

در اینجا یک نسخه ساده از کل فرآیند جستجو ، به سه بخش تقسیم شده است: درخواستهای خزنده ، نمایه سازی و بازگشت.

یا به زبان انگلیسی ساده: پیدا کردن صفحات ، ذخیره آنها و سپس نشان دادن آنها به جستجوگرها.

خزنده
تصور کنید که شما نیاز به کشف یک کشور ناشناخته دارید. شما در یک شهر کوچک شروع می کنید و از جاده ای عبور می کنید که شما را به شهر بعدی وصل می کند. شما جاده بعدی را به سمت شهر بعدی می روید و جاده بعدی بعد از آن. اگر از ابتدای کار خود هر جاده ممکن را پایین بیاورید ، در نهایت به کشف هر شهری خواهید رسید.

به این ترتیب Google کار می کند - به جز شهرها صفحات وب هستند ، و جاده های اتصال به آنها بک لینک هستند.

بنابراین: Google ابتدا با یک صفحه وب شروع می شود. این پیوندها را در این صفحات وب پیدا می کند و از آنها برای کشف سایر صفحات وب پیروی می کند. سپس تمام پیوندها را در آن صفحات و صفحات بعدی و صفحه بعدی پیدا می کند. سرانجام ، آنها می توانند تقریبا همه چیز را در وب کشف کنند.

و چگونه گوگل این کار را انجام می دهد؟

از یک برنامه رایانه ای که معمولاً به عنوان خزنده برای "خزیدن" یا کشف صفحات و پیوندها استفاده می شود ، استفاده می کند.

SIDENOTE خزنده ها گاهی اوقات "عنکبوت" نیز خوانده می شوند - به همین دلیل آنها نیز وب را خزنده می کنند.
در SEO می خواهیم همه کارهایی را انجام دهیم تا کار عنکبوت آسانتر شود. این به نوبه خود باعث می شود که صفحه های وب خالی نباشند.

نمایه سازی
بعد از یافتن صفحات در وب ، عنکبوتها داده ها را از آنها استخراج کرده و اطلاعات را در پایگاه داده Google "ذخیره" یا "فهرست" می کنند تا در نتایج جستجو نشان داده شوند.

این بخش جالب است: عنکبوتها در واقع صفحات وب را به روشی که انسان انجام می دهد مشاهده نمی کنند.

 

این نوع عنکبوت ها را جمع آوری و ذخیره می کند: تاریخ ایجاد صفحه ، عنوان و توضیحات متا ، کلمات کلیدی اصلی ، پیوندها به آن و از آن و سایر جزئیات خاص برای الگوریتم موتور جستجوگر.

این کار را برای خودتان امتحان کنید of به وب سایت مورد علاقه خود فکر کنید ، سپس آن را وارد این صفحه کنید تا ببینید که چگونه به یک عنکبوت نگاه می کند. خیلی متفاوت ، ها؟

در سئو ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که داده هایی که گوگل پس از خزیدن صفحات ما فهرست می کند ، تا حد امکان دقیق است. این باعث می شود که آنها در نتایج جستجو جایی که می خواهیم در نتایج جستجو نشان دهند.

هنگامی که یک جستجوی جستجو را به Google وارد می کنید ، در پایگاه داده خود به جستجوی صفحات وب که مربوط به درخواست شما هستند و آنها را به عنوان نتایج جستجو نشان می دهد. این ارتباط با الگوریتم آن تعیین می شود.

متأسفانه ، هیچ کس دقیقاً نمی داند الگوریتم Google چه چیزی را در اولویت قرار داده است ... به جز یک عامل با توافق جهانی:

 

تعداد لینک های با کیفیت به صفحه هدف.

 

Google تأکید جدی بر روی بک لینک به عنوان نوعی اقتدار و اهمیت دارد.

حتی به عنوان یک مبتدی ، خوشبختانه روش های زیادی وجود دارد که می توانید هنگام بازگشت به بک لینک ، خود را از بازی جلو ببرید. ما بعداً این موضوع را پوشش خواهیم داد.

 

چگونه وب سایت خود را برای Google بهینه کنم؟

اکنون می دانیم که صفحات وب باید خزنده و ایندکس شوند.

که ما را به این سؤال بزرگ سوق می دهد: برای کمک به این روند چه کاری انجام می دهیم؟ و هنگامی که به آن رسید ... فقط چه چیزی را در "بهینه سازی موتور جستجو" بهینه می کنیم؟

پاسخ به طور کلی می تواند به دو دسته تقسیم شود ، یعنی تلاشهای درون صفحه ای و خارج از صفحه.

SEO موجود در صفحه درباره تنظیم عناصر در یک صفحه وب است به گونه ای که گوگل متوجه می شود که در مورد چیست ، چقدر عالی است و می داند که شایسته است در نتایج جستجو شماره یک باشد.

(این اتفاق همیشه نمی افتد ، اما می توانید رویا ببینید.)

از طرف دیگر ، سئو خارج از صفحه روشی جالب برای گفتن است که "بک لینک های بسیار خوبی بسازید تا Google از صفحه شما به عنوان قابل اعتماد فکر کند."

به طور کلی ، هرچه بک لینک های با کیفیت تر و بهتری داشته باشید ، صفحات شما در نتایج جستجو در اولویت قرار می گیرند. الگوریتم Google را داریم که از این امر تشکر می کنیم.

نگران نباش لازم نیست اکنون از همه چیز سردربیاورید و خود را درگیر همه مفاهیم کنید.

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است