// ۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۴۲

پیوندهای داخلی (لینک های داخلی :: Internal Links )  برای بازگشت به لینکهایی است که رابین به بتمن دارد. آنها برای موفقیت سئو بسیار مهم هستند ، اما اعتبار کمی دریافت می کنند.
پیوندهای داخلی چیست ، می شنوم که می پرسی؟

آنها از یک صفحه در همان دامنه به صفحه دیگر پیوند دارند.

هر وب سایت دارای آنهاست. اما آنچه اکثر مردم درک نمی کنند این است که - هنگامی که از لینک های استراتژیک استفاده می شود ، می تواند عملکرد سایت را در موتورهای جستجو به طور قابل توجهی افزایش دهد.

در این مطالعه موردی ، Ninja Outreach توضیح می دهد که چگونه آنها از لینک های داخلی برای افزایش 40٪ ترافیک ارگانیک کمک می کنند ، این وضعیتی است که توسط تخمین ترافیک ارگانیک ما برای ninjaoutreach.com پشتیبانی می شود:

در این پست ، می آموزید که چرا پیوندهای داخلی برای موفقیت SEO و چگونگی ایجاد یک استراتژی پیوند داخلی هوشمند برای وب سایت شما بسیار مهم است.

اما این همه چیز نیست من همچنین به شما نشان خواهم داد چگونه:

پیوندهای داخلی شکسته را برطرف کنید
تغییر مسیرهای داخلی را حل کنید
پیوندهای داخلی را به صفحات بی اهمیت حذف کنید
صفحات مهم مرتبط با عمق را برطرف کنید
مسائل مربوط به "صفحه یتیم" را حل کنید
ابتدا بگذارید اصول را بپوشانیم.

 

چرا پیوندهای داخلی برای سئو مهم هستند


Google از پیوندهای داخلی برای کمک به کشف محتوای جدید استفاده می کند.

بیایید بگوییم که شما یک صفحه وب جدید منتشر می کنید و فراموش می کنید که از جای دیگری در سایت خود به آن پیوند دهید. اگر فرض کنیم که این صفحه در نقشه سایت شما نیست و هیچ بک لینک ندارد ، Google نمی داند که وجود دارد. به این دلیل است که خزنده وب آنها نمی تواند آن را پیدا کند.

آنچه گوگل می گوید:

Google باید دائماً در جستجوی صفحات جدید باشد و آنها را به لیست صفحات شناخته شده خود اضافه کند. برخی صفحات شناخته شده هستند زیرا Google قبلاً آنها را خزیده است. وقتی Google پیوندی را از صفحه شناخته شده به یک صفحه جدید دنبال می کند ، صفحات دیگر کشف می شوند.

صفحات بدون پیوند داخلی که به آنها اشاره شده باشد به عنوان صفحات یتیم شناخته می شوند - بیشتر در مورد آنها بعدا.

پیوندهای داخلی همچنین به جریان PageRank در اطراف سایت شما کمک می کند. این یک کار بزرگ است به طور کلی ، هرچه تعداد پیوندهای داخلی بیشتر باشد ، صفحه PageRank آن بالاتر است. با این حال ، کمیت آن همه چیز نیست؛ کیفیت پیوند نیز نقش اساسی دارد.

در اینجا نمایی ساده از نحوه کار PageRank آورده شده است:

این احتمالاً بخشی از دلیل گوگل است که:

تعداد پیوندهای داخلی که به یک صفحه اشاره می کنند ، سیگنالی برای موتورهای جستجو در مورد اهمیت نسبی آن صفحه است.

گوگل همچنین برای درک بهتر زمینه ، متن لنگر پیوندهای داخلی را جستجو می کند ، همانطور که در این توییت توسط جان مولر تأیید شده است:

اکثر پیوندها از طریق متن لنگر خود متن کمی اضافی را ارائه می دهند. حداقل آنها باید ، درست است

- 🍌 جان 🍌 (JohnMu) 23 نوامبر 2017

به عبارت دیگر ، بگویید که صفحه ای در مورد ابزارک های آبی دارید. شما چندین پیوند داخلی دارید که به آن صفحه با لنگرهایی مانند ابزارک ، ابزارک آبی ، و ابزارهای آبی خریداری می کنند. این افراد به Google کمک می کنند تا این صفحه را درک کند:

درباره ابزارک های آبی است ، و به این ترتیب:
ممکن است شایسته رتبه بندی برای ویجت های آبی و سایر شرایط مرتبط باشد.
توجه کنید که من در آنجا کلمه "ممکن" را جسور کردم؟

فقط به این دلیل که صفحه شما در مورد یک موضوع خاص است لزوماً بدان معنی نیست که آن را سزاوار رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط است.

SIDENOTE گوگل همچنین اظهار می دارد که ساختار پیوند داخلی می تواند بر روی نقشه های سایت اثر بگذارد. یک معامله بزرگ نیست ، اما چیزی که باید در خاطر داشته باشید.
حال ، در این مرحله ، شما ممکن است در حال فکر کردن باشید "بنابراین اگر می خواستم برای ابزارک های آبی رتبه بندی کنم ، احتمالاً باید به همان اندازه لینک های داخلی به عنوان صفحه لنگر ، به همان تعداد پیوندهای داخلی به آن صفحه اضافه کنم؟"

نوع ، اما این طرز تفکر می تواند به پیوندهای داخلی کم کیفیت و غیر طبیعی منجر شود.

مورد در مورد:

شما باید هوشمندانه تر فکر کنید ، و همه اینها با ساختار اولیه سایت شما شروع می شود.

نحوه تنظیم ساختار لینک داخلی ایده آل
وب سایت خود را به عنوان هرمی با مهمترین محتوا در بالا و کمترین مطالب در پایین فکر کنید.

اکثر وب سایت ها در صفحه هرم همان صفحه را دارند - صفحه اصلی آنها. تحت این ، آنها مهمترین صفحات بعدی خود را دارند - در مورد ما ، خدمات ، محصولات ، وبلاگ و غیره. در زیر هر یک از آنها ، صفحات کمی با اهمیت کمتر وجود دارد - محصولات و صفحات خدماتی ، پست های وبلاگ و غیره.

اما نباید تمام صفحات در یک سطح سلسله مراتب را به همه صفحات دیگری پیوند دهید.

باید ارتباط را در خاطر داشته باشید.

هنر خاموش کردن
Siloing گروه بندی صفحات وب مرتبط با موضعی از طریق لینک های داخلی است.

به عنوان مثال تصور کنید که ما یک وب سایت در مورد کشورها و شهرها با این صفحات داریم:

می توانید بگویید که هر صفحه در یکی از دو گروه مجزا قرار می گیرد:

صفحات در مورد کشورها
صفحات مربوط به شهرها در آن کشورها
بنابراین به احتمال زیاد چگونه می توانید این صفحات را "خاموش کنید":

معنی دارد؟

هر صفحه از کشور به عنوان "مرکز" عمل می کند و به زیرشاخه های مربوط به شهرهای مرتبط پیوند می زند (و بالعکس). این یک خوشه موضوعی ایجاد می کند - گروهی از صفحات به هم پیوسته که همگی به یک موضوع مرتبط هستند.

سه مزیت از این موارد عبارتند از:

 

کاربران زمان ساده تری برای حرکت در سایت خود خواهند داشت
خزنده ها زمان آسانتری در درک ساختار سایت شما خواهند داشت
"اقتدار" بیشتری به مهمترین صفحات شما منتقل می شود (زیرا زیرشاخه ها به صفحات مرکز و بالعکس پیوند دارند)
اما یک مزیت دیگر ، غالباً نادیده گرفته شده وجود دارد - این نوع ساختار می تواند به موتورهای جستجوگر کمک کند تا زمینه مطالب شما را بهتر درک کنند.

بیایید بگوییم که من صفحه زیر را دارم: domain.com/squash

آیا آن صفحه درباره کدو حباب یا شاید اسپرت کدو حلوایی است؟ چه کسی می داند؟

خوب ، بگذارید فاش کنم که این صفحه بخشی از سیلوی زیر است:

حالا چی فکر می کنی؟ 🙂

یکی دیگر از مزایای مورد توجه ساختار سیلو این است که - به دلیل اینکه به صفحات مرتبط با مکان پیوند می کنید - معمولاً فرصت های زیادی برای استفاده از متن لنگر مربوطه وجود دارد.

به عنوان مثال ، منطقی است که از صفحه ای در مورد میوه و سبزیجات به کدوی پیراشکی با "کدو" به عنوان متن لنگر پیوند برقرار کنیم.

شما مجبور نیستید که پیوند را به یک صفحه نامربوط همانطور که قبلاً دیدیم از آن جدا کنید.


نحوه حسابرسی پیوندهای داخلی خود برای مسائل
همه چیز در بالا معنی دارد. اما مگر اینکه یک سایت را از ابتدا شروع کنید ، همه چیز به همان صورت که دوست دارید سازمان یافته نیست.

به همین دلیل است که باید پیوندهای داخلی موجود خود را قبل از افزودن بیشتر به سایت خود حسابرسی کنید.

این به سختی که به نظر می رسد دشوار نیست. اولین قدم خزیدن سایت شما در ابزار حسابرسی سایت اهرفس است.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

SIDENOTE روش هایی برای انجام برخی از موارد ذکر شده در زیر بدون خزیدن سایت شما وجود دارد. من به این موارد اشاره می کنم. با این حال ، اگر شما یک کاربر Ahrefs هستید ، توصیه من این است که یک داد و بیداد تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که تازه ترین اطلاعات را برای کار با آنها دارید.
پس از پایان خزیدن ، این پنج مسئله را بررسی کنید:

1. لینک های داخلی شکسته
حسابرسی سایت> صفحات داخلی> صفحه 4XX

این گزارش همه صفحات داخلی شکسته در سایت شما را نشان می دهد.

این موارد بد است زیرا آنها "حق مالکیت پیوند" را هدر می دهند و منجر به تجربه کاربر ضعیف می شوند.

من توصیه می کنم مرتب کردن "نه" ستون inlinks از بالا به پایین برای اولویت بندی صفحات با تعداد زیادی پیوند داخلی که به آنها اشاره دارد.

در اینجا چند روش برای حل چنین مواردی آورده شده است:

صفحه شکسته شده را در همان URL مجدداً بازگردانید (در صورت حذف تصادف).
صفحه خراب را به URL مرتبط دیگری هدایت کنید. تمام پیوندهای داخلی که به آن اشاره دارند را به روزرسانی یا حذف کنید.
اگر می خواهید راه حل شماره 2 را انتخاب کنید ، می توانید با وارد کردن شماره مربوطه در "شماره" ، تمام ورودی های صفحه شکسته را مشاهده کنید. ستون ورودی

این صفحه مرجع و متن لنگر را برای شما تعریف می کند ، که باعث می شود آنها را پیدا کنید و آنها را حذف یا حذف کنید.

در راهنمای کامل ما برای یافتن و رفع لینکهای خراب بیشتر بیاموزید.

نکته
هیچ وقت برای خزیدن سایت خود ندارید؟ این را امتحان کن:

اکسپلورر سایت> دامنه خود را وارد کنید> بهترین پیوندها> یک فیلتر 404> سوئیچ به پیوندهای "داخلی"> مرتب سازی بر اساس لینک های داخلی dofollow

پیوندهای داخلی کاوشگر سایت

توجه داشته باشید. شما همچنین باید با پیوندهای داخلی nofollow مرتب سازی کنید. تمام پیوندهای داخلی شکسته باید ثابت باشند.

برای دیدن لینک های واقعی کافی است روی تعداد لینک های داخلی کلیک کنید.

در زمان نوشتن ، هیچ ابزار دیگری داده های پیوند داخلی مانند این را بدون اجرای یک خزیدن دستی به شما نشان نمی دهد. این کاملاً منحصر به فرد برای Ahrefs است و یک زمان پس انداز بزرگ است.

2. پیوندهای داخلی به صفحات تغییر مسیر
حسابرسی سایت> صفحات داخلی> تغییر مسیر 3xx

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است